2011. július 2., szombat

Monitorláz

SZEREPLŐK
EMMA: Ötéves, dinamikus alak, e pillanatban hízelgő kiscica, később bosszúszomjas fúria
APA: Harmincas, statikus alak, e pillanatban és az elkövetkező tízezerben a számítógép előtt ül

EMMA (hat karját és négy pár lábát apja végtagjai köré fonva): Édes drága apucikám, hadd játsszak a számítógépen...!
APA: Kislányom, megbeszéltük, hogy csak hétvégén van számítógépezés.
EMMA: De ha egyszer én most szeretnék játszani...! Apaaaaa, édes apukám, úgy szeretlek!
APA: Én is nagyon szeretlek, de (oldottan hazudik) nekem most dolgoznom kell.
EMMA: Dolgoznod?! De hát nem is csinálsz semmit, csak itt ülsz egyfolytában és bámulod a számítógépet.
APA: Ha nem szorítanád el a nyaki ütőeremet a könyököddel és a térded sem fúródna a köldökömbe, akkor tényleg jobban tudnék dolgozni.
EMMA: Én is nagyon szeretném, ha dolgoznál, Apa. Ez nem dolgozás. Menjél mosógépet szerelni vagy szögeket verni a falba vagy szőnyeget rázni. Addig én játszom a számítógépen, jó?
APA: Kislányom, én ezt a beszélgetést már unom. Én most itt szeretnék dolgozni, a számítógép előtt. (oldottan hazudik tovább) A felnőttek így is tudnak dolgozni.
EMMA: Vedd tudomásul, hogy haragszom rád! Ez nem igazság! (bosszúszomjasan) Ha majd felnőtt leszek, én is reggeltől estig a számítógép előtt fogok ülni, és soha nem fogom megengedni neked, hogy játssz rajta. Ha egyáltalán nem leszel meghalva addigra.

1 megjegyzés: